2009 m. spalio 13 d., antradienis

Apie ką ir dėl ko?

Sveiki,
Jau kurį laiką brandinau mintį sukurti savo dienraštį ir šiandien pagaliau tai įvyko. Taip tikriausiai pradeda savo dienraščius daugelis blogerių
J. O kas toliau?

Esu Sergejus, didžiąją mano laisvo laiko dalį (o jo turiu nedaug J) skiriu fotografijai. Prasidėjo mano šis pomegis prieš 5 metus. Tada nusprendžiau, kad darbas atima daug laiko ir jėgų, o dvasinei ramybei atstatyti reikia kažkokio hobio. Persvarstęs kelis variantus apsistojau ties fotografija. Pamaniau, kad šis užsiemimas dažniau privers manę pabūti gamtoje ir pailsėti nuo kasdienių rūpesčių. Tada aš nežinojau, kad pradėjęs fotografuoti atrasiu tiek nuostabių dalykų. Nepasakosiu kiek per tą laiką išmokau ir sužinojau, tik pasakysiu, kad mano supratimas apie fotografiją kaip išraiškos būdą keitesi kelis kartus, ir, manau, dar keisis.

Šiai dienai fotografija man yra ne tik hobis. Jau seniai pastebėjau, kad mano nuotraukos patinka draugams. Kolegos fotografai ir pradedantys fotomenininkai kviečiasi manę pasidalinti patirtimi. Manau, kad šis blogas bus ta vieta, kur talpinsiu savo nuotraukas, pasakosiu kaip jas padariau ir dalinsiuos savo mintimis apie fotografiją ir ne tik.

Kviečiu visus užeiti dažniau, gal ir Jūs atrasite kažką naudingo ir įdomaus J.

Sergejus

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą